Regulaminy

Przewiń po więcej

REGULAMIN PROMOCJI „ZAMÓW W APLIKACJI I ODBIERZ BEZ KOLEJKI - KAWA W PREZENCIE”

§1 Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem akcji „ZAMÓW W APLIKACJI I ODBIERZ BEZ KOLEJKI - KAWA W PREZENCIE” jest Green Caffe Nero Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Al. Jana Pawła II 29 (00-836 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Sądu Rejonowego dla Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000066488, NIP 5262590815 (dalej: „Organizator”).

  2. Promocja trwa od 13.03.2025 do 13.04.2025 r. („Okres promocji”).

  3. Promocja jest prowadzona we wszystkich kawiarniach Green Caffè Nero na terenie Polski.

  4. Promocja przeznaczona jest dla użytkowników aplikacji mobilnej Green Caffè Nero, którzy spełniają warunki określone w §2.

§2 Zasady promocji

  1. W promocji może wziąć udział każda osoba fizyczna, która:
    a) jest użytkownikiem aplikacji mobilnej Green Caffè Nero;
    b) w okresie trwania promocji dokona zamówienia poprzez usługę „Zamów i odbierz” w aplikacji Green Caffè Nero i odbierze je w zaznaczonej kawiarni.

  2. Każdy Uczestnik może otrzymać tylko jeden kupon promocyjny na kawę w trakcie trwania promocji, niezależnie od liczby dokonanych zamówień.

  3. Uczestnik spełniający warunki promocji otrzyma w aplikacji mobilnej kupon na dowolną kawę w prezencie.

  4. Kupon będzie ważny przez 14 dni od momentu jego otrzymania.

  5. Kupon można zrealizować na dowolną kawę przygotowaną przez Baristę, dostępną w bieżącej ofercie Green Caffè Nero.

  6. Promocyjna kawa stanowi próbkę towaru lub prezent o niskiej wartości i nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny ani inne produkty.

§3 Tryb składania reklamacji

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia promocji należy zgłaszać pisemnie na adres Organizatora lub elektronicznie, wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej info@greencaffenero.com.

  2. Reklamacja powinna zawierać dane osobowe i kontaktowe Uczestnika, umożliwiające udzielenie odpowiedzi przez Organizatora.

  3. Reklamacja powinna również zawierać dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.

  4. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź zostanie przesłana listem poleconym lub pocztą elektroniczną.

§4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych zebranych w trakcie trwania promocji jest Organizator. Kontakt do Administratora: info@greencaffenero.com.

  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji oraz ewentualnej obrony przed roszczeniami.

  3. Uczestnik ma prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

  4. Uczestnik może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  5. Dane Uczestnika mogą być ujawnione podmiotom współpracującym z Organizatorem, jeśli jest to konieczne do rozpatrzenia reklamacji. Dane nie będą podlegały profilowaniu.

§5 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na stronie www.greencaffenero.pl/pl/regulamin/.

  2. Uczestnik promocji akceptuje zasady opisane w niniejszym Regulaminie.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia promocji, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej www.greencaffenero.pl/pl/regulamin/ z 2-dniowym wyprzedzeniem.

 

REGULAMIN PROMOCJI „ZNIŻKA STUDENCKA 10% Z APLIKACJĄ”

§ 1 Postanowienia ogólne

1.      Organizatorem promocji jest Green Caffe Nero Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie (00-867), przy al. Jana Pawła II nr 29, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000066488, NIP 526-25-90-815, REGON: 017378082 (dalej „Organizator”).

2.      Promocja prowadzona jest na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.

3.      Promocja obowiązuje we wszystkich kawiarniach Organizatora, z wyłączeniem lokali Green Caffè Nero NBP oraz Green Caffè Nero Millennium.

4.      Promocja nie łączy się z innymi promocjami prowadzonymi przez Organizatora w Kawiarniach, w tym z ofertą zestawów, zniżkami pracowniczymi oraz kuponami i promocjami w aplikacji Green Caffè Nero.

 

§ 2 Warunki i zasady uczestnictwa w Promocji

  1. Promocja prowadzona jest w oparciu o zakup dowolnej kawy lub herbaty przygotowanej przez baristę z wyłączeniem zestawów, (zwanej dalej „Produkt”) w kawiarniach Green Caffè Nero należących do Organizatora.

  2. W Promocji może uczestniczyć osoba fizyczna, która jest studentem studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub studiów doktoranckich w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce i posiada ważną legitymację studencką lub ważną studencką legitymację międzynarodową.

  3. Uczestnik, który w czasie trwania Promocji dokona zamówienia Produktu, okaże ważną legitymację studencką oraz zeskanuje aplikację Green Caffè Nero, może zakupić go w cenie obniżonej od ceny regularnej o 10%. W przypadku zamówienia większej liczby kaw i/lub herbat Uczestnik ma prawo do zakupu odpowiednio większej liczby Produktów objętych Promocją.

  4. Aby skorzystać z Promocji Uczestnik przed dokonaniem zapłaty za Produkt powinien zgłosić sprzedawcy chęć skorzystania z Promocji, okazać sprzedawcy przy kasie ważną legitymację studencką należącą do Uczestnika i zeskanować aplikację Green Caffè Nero zarejestrowaną na dane Uczestnika.

  5. Uczestnik może brać udział w promocji wielokrotnie.

  6. Promocja obejmuje również płatne dodatki do Produktu, typu Single Origin, Winter Blend, dodatkowe espresso, dodatkowe syropy smakowe, bita śmietana, napój kokosowy, napój migdałowy, imbir.

  7. Promocja prowadzona jest w okresie od 14.03.2024 r. do odwołania.

  8. Organizator może zakończyć Promocję w dowolnym terminie, zamieszczając odpowiednią informację z 2-dniowym wyprzedzeniem na stronie internetowej www.greencaffenero.pl.

§ 3 Tryb składania reklamacji.

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji należy zgłaszać pisemnie na adres Organizatora lub elektronicznie wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej info@greencaffenero.com. Reklamacje powinny zawierać stosowne dane osobowe i kontaktowe Uczestnika, umożliwiające udzielenie odpowiedzi przez Organizatora.

  2. Reklamacja powinna również zawierać dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.

  3. Organizator będzie rozpatrywał reklamację w przeciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Uczestnik zgłaszający reklamację otrzyma odpowiedź listem polecającym lub pocztą elektroniczną.

 

§ 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych zebranych w trakcie trwania Promocji jest Organizator. Kontakt do Administratora: info@greencaffenero.com

  2. Dane będą przetwarzane w następujących celach:

    a. Wpłynięcie reklamacji, w celu jej rozpatrzenia. W przypadku wpłynięcia zapytania indywidualnego w celu udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące Promocji na podst. art. 6 ust.1 lit f) RODO-do czasu rozpatrzenia reklamacji lub udzielenia odpowiedzi lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu przetwarzania przez Uczestnika.

    b. Ustalenie, zabezpieczenie i obrona przed roszczeniami art. 6 ust.1 lit f) RODO-do czasu przedawnienia tych roszczeń wynikających z prawa powszechnie obowiązującego.

  3. Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania i w niektórych przypadkach może żądać ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia. Uczestnik może również wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych. Może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  4. Otrzymane dobrowolnie dane Uczestnika, zgromadzone w ramach złożonej reklamacji mogą być ujawnione podmiotom, które współpracują z Organizatorem, jeżeli jest to niezbędne w celu rozpatrzenia reklamacji Uczestnika. Dane nie będą podlegały profilowaniu przez te podmioty.

 

§ 5 Postanowienia końcowe.

  1. Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na stronie www.greencaffenero.pl.

  2. Uczestnik Promocji akceptuje zasady Promocji opisane w niniejszym Regulaminie.

REGULAMIN AKCJI „KAWA ZA KSIĄŻKĘ – NOWA KAWIARNIA”

  1. Organizator Akcji

    1. Akcja „Kawa za książkę”, zwana dalej „Akcją”, organizowana jest przez Green Caffe Nero Sp. z o.o., jedynego przedstawiciela marki Green Caffè Nero w Polsce, z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 29, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000066488, kapitał zakładowy 1 864 800,00 zł, NIP: 526-25-90-815, REGON: 017378082, zwanym dalej „Organizatorem”.

  2. Czas i miejsce trwania Akcji

    1. Akcja odbywa się w:

      • kawiarni Green Caffè Nero, ul. Rydygiera 14, Warszawa – od 04 marca 2025 r. do 17 marca 2025 r.

      • kawiarni Green Caffè Nero, CH Targówek, ul. Głębocka 15, Warszawa – od 18 marca 2025 r. do 31 marca 2025 r

    2. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Akcji wcześniej lub jej kontynuacji w innych kawiarniach na tych samych zasadach.

  3.  Uczestnicy Akcji

    1. Uczestnikiem Akcji jest każda osoba fizyczna, która zjawi się w jednej z wyżej wymienionych kawiarni Green Caffè Nero w terminie trwania Akcji, zeskanuje aplikację Green Caffè Nero i wymieni przyniesioną książkę na darmową kawę.

    2. Akcja nie jest skierowana do osób prawnych ani jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej.

  4. Zasady Akcji

    1. W ramach Akcji uczestnik otrzymuje jedną darmową kawę w zamian za przyniesioną książkę.

    2. Kawa może zostać wybrana z pełnej oferty Green Caffè Nero, w tym z oferty kaw specjalnych i sezonowych.

    3. Uczestnik może otrzymać kawę w dowolnym rozmiarze dostępnym w ofercie.

    4. Książki przyniesione przez uczestników podlegają ocenie Organizatora, który zastrzega sobie prawo odmowy ich przyjęcia w przypadku:

      • Treści niezgodnych z prawem, zasadami życia społecznego, dobrymi obyczajami, naruszających prawa osób trzecich, w tym treści obraźliwych, wulgarnych, nawołujących do przemocy lub mających charakter pornograficzny.

      • Zeszytów ćwiczeń, podręczników szkolnych i akademickich.

    5. Kawa wydawana w ramach Akcji stanowi prezent o małej wartości lub próbkę towaru w rozumieniu art. 7 ust. 4 pkt 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

  5. Postanowienia końcowe

    1. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym szczegółowe zasady Akcji pod nazwą „Kawa za książkę – Nowa Kawiarnia”.

    2. Akcje promocyjne organizowane przez Organizatora nie łączą się, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.

    3. Niniejszy Regulamin ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

    4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.

  6. Kontakt z Organizatorem

    1. Wszelkie pytania dotyczące Akcji można kierować na adres: info@greencaffenero.com.

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO GREEN CAFFÈ NERO:
„10 KAWA GRATIS”.

1. Postanowienia Ogólne

1.1 Program Lojalnościowy „10 KAWA GRATIS” (zwany dalej „Programem”) organizowany jest przez Green Caffe Nero Sp. z o.o. jedynego przedstawiciela marki Green Caffè Nero w Polsce, z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 29, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie Xll Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000066488, kapitał zakładowy 1 864 800,00 ZŁ, NIP: 526-25-90-815, REGON 017378082 (zwany dalej „Organizatorem”).

1.2 Program jest skierowany do klientów, którzy dokonują zakupów w kawiarniach Green Caffè Nero oraz za pośrednictwem Aplikacji Green Caffè Nero.

1.3 Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i możliwe zarówno przy użyciu fizycznej Karty Stałego Klienta, jak i za pomocą Aplikacji mobilnej Organizatora.

1.4 Program jest prowadzony na terytorium RP i ma na celu promowanie produktów i usług oferowanych przez Organizatora w kawiarniach Green Caffè Nero.

1.5 Program trwa od 2012 roku, a zasady określone niniejszym Regulaminem obowiązują przez czas nieoznaczony. Organizator jest uprawniony do zakończenia Programu w każdym czasie, bez konieczności podania przyczyn, z zastrzeżeniem powiadomienia o tym Uczestników z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Powiadomienie określać będzie w szczególności dokładną datę zakończenia Programu.

 

2. Definicje

Pojęcia zapisane w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie:

2.1 Aplikacja - aplikacja mobilna stworzona i udostępniana przez Organizatora, umożliwiająca Uczestnikom zarządzanie swoim kontem, zbieranie pieczątek w formie cyfrowej, a także korzystanie z funkcjonalności związanych z realizacją i śledzeniem korzyści w ramach Programu lojalnościowego. Aplikacja jest dostępna do pobrania w App Store oraz Google Play.

2.2 Pieczątki:

2.2.1 Pieczątki fizyczne: znaczniki w postaci odcisków stempli przybijanych na fizyczną Kartę Stałego Klienta, przedstawiających kształt ziarna kawy. Pieczątki te symbolizują kolejne kroki w realizacji nagród w Programie lojalnościowym.

2.2.2 Pieczątki wirtualne: wirtualne jednostki przyznawane Uczestnikom na ich konto w Aplikacji, reprezentowane przez grafikę ziarna kawy umieszczoną na cyfrowej Karcie Stałego Klienta. Pieczątki w Aplikacji pełnią tę samą funkcję, co ich odpowiedniki w formie fizycznej.

2.3 Program – program lojalnościowy organizowany przez Organizatora, mający na celu nagradzanie stałych klientów poprzez przyznawanie pieczątek za dokonane zakupy i umożliwienie ich wymiany na określone nagrody zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym regulaminie.

2.4 Karta Stałego Klienta:

2.4.1 Karta fizyczna: fizyczna karta lojalnościowa wydawana Uczestnikowi przez Organizatora, na której zbierane są Pieczątki fizyczne przybijane podczas dokonywania zakupów zgodnych z zasadami Programu.

2.4.2 Karta wirtualna: wirtualna karta lojalnościowa dostępna w Aplikacji, na której Uczestnik zbiera Pieczątki wirtualne w postaci cyfrowych grafik ziarna kawy, widocznych na ekranie urządzenia mobilnego.

2.5 Kawiarnia - punkt gastronomiczny prowadzony przez Organizatora w formie stacjonarnej, oferujący napoje i produkty, w którym Uczestnik może dokonywać zakupów kwalifikujących się do zbierania Pieczątek oraz realizować nagrody w ramach Programu lojalnościowego.

 

3. Zasady Uczestnictwa

3.1 Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 13-sty rok życia i  posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych.

3.2 Uczestnik ma możliwość zbierania Pieczątek za wybrane produkty przy zakupach dokonywanych w kawiarniach Organizatora.

3.3 Pieczątki są przyznawane na fizycznej Karcie Stałego Klienta lub w Aplikacji mobilnej Organizatora, jednak za dany produkt Pieczątkę można otrzymać tylko na jednej wersji Karty, tj. na fizycznej albo na wirtualnej Karcie Stałego Klienta.

3.4 Za niektóre produkty Pieczątki przyznawane są wyłącznie w Aplikacji mobilnej i nie mogą być otrzymane na fizycznej Karcie Stałego Klienta.

 

4. Zbieranie Pieczątek

4.1 Pieczątki można otrzymać za zakup tylko wybranych napojów przygotowanych przez baristę w kawiarni, z bieżącej oferty Green Caffè Nero oraz innych produktów wskazanych przez Organizatora.

4.2 Pieczątki na fizycznej Karcie Stałego Klienta można zbierać wyłącznie za zakup następujących produktów:

  • Dowolny napój na bazie espresso z bieżącej oferty Green Caffè Nero, przygotowany przez baristę,

  • Kawa zbożowa w wersji z mlekiem lub bez mleka przygotowana przez baristę.

4.3 Pieczątki na wirtualnej Karcie Stałego Klienta w Aplikacji mobilnej można zbierać za zakup następujących produktów:

  • Dowolny napój na bazie espresso z bieżącej oferty Green Caffè Nero, przygotowany przez baristę,

  • Kawa zbożowa w wersji z mlekiem i bez mleka przygotowana przez baristę,

  • Matcha Latte, Matcha Latte na kruszonym lodzie przygotowana przez baristę,

  • Dowolny napój na bazie herbaty, ziół, suszu owocowego z bieżącej oferty Green Caffè Nero, przygotowany przez baristę. W tym również herbaty mrożone w sezonie letnim oraz herbaty sezonowe w okresie zimowym.

Możliwość zbierania Pieczątek w Aplikacji za większą liczbę produktów niż w przypadku zbierania Pieczątek na fizycznej Karcie Stałego Klienta wynika z faktu posiadania przez Uczestników konta w Aplikacji i wynikających z tego korzyści.

4.4 Uczestnicy otrzymają jedną dodatkową Pieczątkę w Aplikacji za zamówienie napoju do własnego wielorazowego kubka. Możliwość ta obowiązuje tylko w Aplikacji Organizatora, nie obowiązuje na fizycznej Karcie Stałego Klienta.

4.5 Za jeden produkt Uczestnikowi przysługuje jedna Pieczątka, z zastrzeżeniem że Organizator może organizować inne akcje i programy, które będą uprawniały do odebrania większej liczby Pieczątek.

4.6 Aby otrzymać Pieczątkę w Aplikacji mobilnej, należy być zalogowanym do Aplikacji i podczas finalizacji zamówienia, przed dokonaniem płatności, okazać Bariście do zeskanowania indywidualny dla każdego Uczestnika kod QR, wygenerowany za pośrednictwem systemu, udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Aplikacji (zakładka „Portfel”).

4.7 W Aplikacji mobilnej Organizator może przygotowywać akcje specjalne, które będą uprawniały do odebrania więcej niż jednej Pieczątki za produkty wymienione w pkt. 3.3 lub będą uprawniały do odebrania jednej lub wielu Pieczątek za produkty inne, niż te, które zostały wymienione w pkt. 3.3.

 

5. Przenoszenie Pieczątek z Karty fizycznej na Aplikację

5.1 Uczestnik ma możliwość przeniesienia Pieczątek z fizycznej Karty Stałego Klienta na konto w Aplikacji mobilnej.

5.2 W celu przeniesienia Pieczątek Uczestnik musi zgłosić taką chęć Bariście podczas finalizacji zamówienia, przed dokonaniem płatności za transakcję.

5.3 Proces przeniesienia Pieczątek wymaga fizycznego oddania Karty Stałego Klienta bariście.

5.4 Po zakończeniu procesu Karta Stałego Klienta jest odbierana przez baristę i utylizowana, a dotychczas zebrane Pieczątki zostają przeniesione na konto Uczestnika w Aplikacji mobilnej Organizatora.

5.5 Proces przeniesienia Pieczątek jest nieodwracalny i Uczestnik nie może odzyskać fizycznej Karty Stałego Klienta po zakończeniu tej procedury.

5.6 Maksymalny czas transferu Pieczątek na konto Uczestnika wynosi 24 godziny.

5.7 Procedura ta może być przeprowadzona tylko poprzez przeniesienie Pieczątek z Karty fizycznej na Kartę wirtualną. Nie ma możliwości przeniesienia Pieczątek z Aplikacji Organizatora na fizyczną Kartę Stałego Klienta.

 

6. Odbiór napoju

6.1 Po uzbieraniu 9 Pieczątek Uczestnik zostaje uprawniony do odbioru produktu w postaci napoju przygotowanego przez baristę.

6.2 Odbierany produkt stanowi próbkę towaru lub prezent o niskiej wartości.

6.3 Produktem może być jeden, wybrany przez Uczestnika napój spośród poniższej puli, w zależności od rodzaju wypełnionej Karty Stałego Klienta:

a) fizyczna Karta Stałego Klienta:

  • Dowolny napój na bazie espresso z bieżącej oferty Green Caffè Nero, przygotowany przez baristę,

  • Kawa zbożowa w wersji z mlekiem lub bez mleka przygotowana przez baristę.

b) wirtualna Karta Stałego Klienta w Aplikacji:

  • Dowolny napój na bazie espresso z bieżącej oferty Green Caffè Nero, przygotowany przez baristę,

  • Kawa zbożowa w wersji z mlekiem i bez mleka przygotowana przez baristę,

  • Matcha Latte, Matcha Latte na kruszonym lodzie przygotowana przez baristę,

  • Dowolny napój na bazie herbaty, ziół, suszu owocowego z bieżącej oferty Green Caffè Nero, przygotowany przez baristę. W tym również herbaty mrożone w sezonie letnim oraz herbaty sezonowe w okresie zimowym.

Możliwość odbioru napoju za wypełnioną wirtualną Kartę Stałego Klienta z szerszej puli produktów niż w przypadku zbierania Pieczątek na fizycznej Karcie Stałego Klienta wynika z faktu posiadania przez Uczestników konta w Aplikacji i wynikających z tego dodatkowych korzyści.

6.4 Uczestnik może bezpłatnie dobrać do wybranego napoju dowolne z płatnych dodatków: bitą śmietanę, syrop smakowy, napój roślinny, dodatkowe espresso, kawę Single Origin/sezonową i starty imbir.

6.5 Nagrodę za zebranie 9 Pieczątek na fizycznej karcie można odebrać okazując Kartę Stałego Klienta i przekazując ją Bariście.

6.7 Zebranie 9 Pieczątek w Aplikacji Organizatora powoduje wygenerowanie w niej vouchera umożliwiającego odbiór napoju. Voucher należy okazać Bariście do zeskanowania podczas finalizacji zamówienia. Voucher dostępny jest w zakładce „Portfel”, w sekcji „Kupony”.

6.8 Pieczątki zebrane w fizycznej Karcie Stałego Klienta i Aplikacji nie łączą się w celu odebrania Nagrody.

6.9  Opłata za jednorazowe kubki na napoje, wynikająca z przepisów dotyczących produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych (SUP), jest pokrywana przez Organizatora.

 

7. Ważność Pieczątek i Kart Stałego Klienta

7.1 Fizyczna Karta Stałego Klienta i Pieczątki na niej zebrane są ważne do daty nadrukowanej na rewersie Karty fizycznej.

7.2 Voucher w Aplikacji Organizatora otrzymany za zebranie 9 Pieczątek ważny jest przez 18 miesięcy od momentu otrzymania.

7.3 Niewykorzystane Pieczątki i vouchery wygasają po upływie okresu podanego w regulaminie i nie można ich odzyskać ani wykorzystać w późniejszym terminie.

7.3 Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia lub modyfikacji Programu, przy czym poinformuje o tym Uczestników z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem poprzez stronę internetową https://www.greencaffenero.pl/ .

 

8. Postępowanie reklamacyjne

8.1. Uczestnik może składać reklamacje w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej email: info@greencaffenero.com

8.2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz dokładny opis i przyczynę reklamacji wraz z żądaniem reklamującego. Jeśli Uczestnik korzysta z Programu za pośrednictwem Aplikacji, reklamacja powinna zawierać też jego adres email podany w trakcie rejestracji do Programu.

8.3. Złożone reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Uczestnik zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie elektronicznej za pośrednictwem wiadomości elektronicznej wysłanej na adres email podany przez Uczestnika w trakcie rejestracji lub podczas zgłaszania reklamacji. Za datę rozpatrzenia reklamacji przyjmuje się dzień otrzymania przez Uczestnika wiadomości elektronicznej informującej o wyniku jej rozpatrzenia.

8.4. Powyższe postępowanie reklamacyjne nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia swoich roszczeń na ogólnych zasadach przewidzianych przepisami prawa.

 

9. Ochrona danych osobowych

9.1 Administratorem Państwa danych osobowych jest Green Caffe Nero Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 29, 00-867 Warszawa. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w celach związanych z korzystaniem przez Uczestnika z Programu, w tym w zakresie niezbędnym do obsługi Konta Użytkownika oraz przesyłania komunikacji związanej z uczestnictwem w Programie. W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej – dane osobowe Uczestników będą przetwarzane również w celu otrzymywania informacji handlowych na podane dane kontaktowe.

9.2 Zasady ochrony prywatności Uczestników, w tym informacje o zasadach przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz o przysługujących Uczestnikom prawach opisane są w dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnym na stronie Organizatora: https://www.greencaffenero.pl/pl/polityka-prywatnosci/

 

10. Postanowienia końcowe

10.1 Organizator jest uprawniony do zmiany Regulaminu w każdym czasie z ważnych przyczyn, w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa, zmian technologicznych, braku możliwości  zapewnienia dostępności produktów objętych Programem. Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach poprzez stronę internetową Organizatora oraz za pośrednictwem Aplikacji.

10.2 Uczestnicy zostaną poinformowani o wszelkich zmianach w Regulaminie na stronie internetowej Organizatora z 14-to dniowym wyprzedzeniem. Zmiana Regulaminu nie będzie powodować utraty nabytych praw przez Uczestnika, co nie ogranicza uprawnienia Organizatora do zakończenia Programu zgodnie z pkt 1.5. Regulaminu.

10.3 Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyznania Pieczątki lub nagrody w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub nadużyć.

10.4 Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej https://www.greencaffenero.pl/ .

Use of Cookies